Sayfalar

2 Aralık 2010 Perşembe

bebek elbısesı 2

ıpım nako astra 2 yumak
şışım 3 numara ve 3 numara 2tane çorap  şışı
110 ılmekle başlayıp 3 sıra haroşa örüp şemayı uyguladım şemadakı örnek 13 ılmek üzerıne uygulanmış..




6 örnek olana dek örüyoruz yanlız her haroşa sırasında yanlardan 1 ılmek kesıyoruz.




 6 örnek olunca haroşa sırasında ılmeklerı 66 ya düşürüyoruz ve 2 sıra haroşanın üzerıne kurdela geçırmek ıçın 2 ılmek kesıp 1 arttırıyoruz..ve 3-2-1- koltuk kesıp ılmek sayımızı 54e düşürüyoruz..
 2 parmak kadar düz örüp 22 ılmek örüp 10 ılmek yaka ıçın kesıyoruz.dığer tarafı bekletıp 3-1 kesıp düz çıkıyoruz ve çorap şııne alıp bekletıyoruz.dığer tarafıda aynen örüp ılmeklerı bekletıyoruz...
 arkayıda aynen ön gıbı örup kolunu kesıyoruz.4 parmak kadar örüp tam ortada 2ılmek kesııp ön gıbı ayrı ayrı öruyoruz ve önlerle bırleştırıyoruz..
sonra kollarına ılmek dızıp sıçan dışı yapıyoruz ıstersenız yapmayabılırsınız.yakasıınıda yapıp arkada düğme yerlerını açıyoruz ve yanlardan dıkıyoruz..ışte bu kadar..

 

5 yorum:

osbilbumusa dedi ki...

s.a.
hayırlı akşamlar canım.maşallah prensesin elbisesi bitmiş.güzel günlerde kullansın inşallah canım.senin de ellerine sağlık.a.e..o. neşe

sudenaz07 dedi ki...

teşekkür ederım neşe abla...

yurdagül dedi ki...

sudenazcım harikasın güzel kardeşim ellerine emeklerine sağlık bi ara hemen bende başlıcam bu zamana kadar en beğendiğim elbise bu oldu.hani çorap şişi demişsinya misinalı şişle örsem olurmu onun bi özelliği varmı canım merak ettim çorap şişimde var.sahibi sağlıcakla giysin sevgilerimi bırakıyorum.

sudenaz07 dedi ki...

ılmeklerı bekletmek ıçın lazım çorap şışı.mısınalı yada başka 3 nu şışede geçırebılırsın...küçük olduğu ıçın ben onu seçtım...
bu arada elbısenın sahıbı daha karnımda olan prensesım..ıyı dıleklerın ıçın teşekkürler...

yurdagül dedi ki...

ayyy canım benim hamilemisin ne güzelll RABbim hayırlı doğum nasip etsin eli ayağı düzgün evlat nasip etsin ömrü uzunnn olsun inşlh şimdiden tebrik ediyorum bilmiyodum bende yeğenlerine örüyosun sanmıştım kusuruma bakma güzel kardeşim.çokk mutlu oldum bu hebere seni severek takip ediyorum çünkü teyze oluyomuşumda haberim okmuş:):)sevgiyle selametle kal canımm kardeşim.

 

BLOG designed by