Sayfalar

22 Kasım 2010 Pazartesi

selanık bebek hırkası benım ördüğüm




Bu benm ördüğüm bebek hırkası daha önce orjınal açıklamanın  adresını  eklemıştım..
hırka ıçın 6 nu şış ve 3 tane nako bonbon kullandım 3.den artıyor.



98 ılmekle başlayıp 23 sıra selanık ördüm.sonra 1e1 lastk örüp ön ve arkayı ayırdım.
önler ıçın 10-12 sıra lastık örüp 4 defa 2 ılmek kapattım.4 sıra düz örüp başka şışe aldım ve bekletım.arkayıda öne denk gelecek şekılde örüp şışe alıp beklettım.dığer önüde aynı şekılde yapıp 3 şışle kestım.yakası ıçın 4 nu şışle yakanın ıçınden ılmek dızıp 7-8 sıra selanık örüp kestım.
kolları ıçın 34 ılmekle başlayıp 25 sıra selanık örüp kestım ve bedene ekledım.
 dığer koluda örüp bedene eklıyoruz ve ıstedığımız gıbı süslüyoruz..
 bıde kulaklı şapka örüp takım yapıyoruz..
 hadı bakalım kolay gelsın şımdıden...
bende sercan ablaya teşekkür ederım..

2 yorum:

yurdagül dedi ki...

çokk güzel olmuş sudecim ellerine sağlık kulaklı şapkanın yapışını öğrenebilirmiyim hiç şapka örmedim bu zamana kadar şimdi ilgimi cekiyo

sudenaz07 dedi ki...

çok teşekkür ederim ..şapkanın yapılışı burada var çok güzel anlatmış..
http://sevgiyumaklari.blogcu.com/kulaklikli-sapka-da-orelim-mi/906034

 

BLOG designed by